بازسازی دستگاه سنگ سنترلس

سنگ‌زنی سنترلس یا بدون مرغک یک فرایند تولید انبوه است برای سنگ‌زنی پیوسته سطوح استوانه‌ای که در آن قطعه کار بدون نظام یا مرغک نگه داشته می‌شود و تنها به وسیله یک تیغه، نگه داشته می‌شود. قطعه کارهای که بدون مرغک تولید می شوند عبارتند از رولربیرینگ‌ها، سوپاپ‌های موتور، میل بادامک‌ها، بوش های سیلندر و قطعاتی از این قبیل می باشد.

پروژه بازسازی سنگ سنترلس GIUSTINA توسط متخصصین شرکت رایا ماشین در تیرماه 1400 انجام و تحویل مشتری قرار گرفت.

هونینگ (Honing)-ربات صنعتی (industrial robot)-خدمات فنیCNC-مکانیزه نمودن خطوط تولیدی

بازسازی هونینگ

یکی از عملیات‌هایی که در صنعت بر روی فلزات انجام می‌گیرد عملیات هونینگ است.  این عملیات در واقع آخرین عملیات براده‌برداری پس از سوراخ‌کاری، بورینگ است. براده برداری از قطعه به وسیله سایش سنگ هونینگ صورت می‌گیرد و هدف آن اصلاح دقت ابعادی، فرم و رسیدن به صافی سطح مناسب می‌باشد. دستگاه هونینگ GEHRING در اردیبهشت ماه 1400 بازسازی و در اختیار مشتری قرار داده شد.

هونینگ (Honing)-ربات صنعتی (industrial robot)-خدمات فنیCNC-مکانیزه نمودن خطوط تولیدی

طراحی دستگاه قالب ریزی آلومینیوم

ریخته‌گری در قالبهای ریژه روشی است که در آن قالبی دو یا چند تکه به منظور تولید قطعات با تولید انبوه استفاده می شود و مذاب براساس وزن یا نیروی ثقل  قالب را پر می‌نماید. در این روش به طور کلی فشار حاصل از اختلاف ارتفاع دهانه بارریزی و محفظه قالب عامل عمده و موثر پرشدن قالب است و به همین دلیل این روش را ریخته‌گری وزنی یا Gravity casting  نیز می‌نامند. دستگاه MG20 برای تولید یک قطعه آلومینیومی با روش ریخته گری ثقلی طراحی و در اختیار مشتری قرار گرفت.

هونینگ (Honing)-ربات صنعتی (industrial robot)-خدمات فنیCNC-مکانیزه نمودن خطوط تولیدی

اتوماسیون

یکی از راه های افزایش بهره وری کارخانه ها و کارگاه های تولیدی، افزایش سطح اتوماسیون خطوط تولید است. متخصصان همکار ما با بهره گیری از دانش و تجربه خود، نیازهای خط تولید مشتری را در ابتدا ارزیابی می نمایند و سپس به ارائه پیشنهادات برای افزایش سطح اتوماسیون می پردازند و تا اجرای کامل طرح ها در کنار مشتری خود قرار می گیرند. روباتهای صنعتی مهم ترین نقش را در این سیستم ها ایفا می کنند.

متخصصان ما دربخش اتوما سیون صنعتی در مقوله بهینه سازی و اتوماسیون خطوط تولید کارخانجات فعالیت میکنند فرایند اتوماسیون معمولا در بخش ایستگاههای کاری تولید و سیستم های نقل و انتقال مواد و همچنین اندازه گیری مورد استفاده قرار می گیرد. بسته به نوع و کمیت تولید ، روش تولید و قیمت تمام شده کالا تلاش میکنیم تا اتوماسیون مناسب و قرون به صرفه را پیاده سازی کنیم.

ربات صنعتی رایا ماشین قائم 2022